PAGINA WEB-MAGAZIN ONLINE
Ideea se bazeaza pe tendinta tot mai pronuntata a societatii de a cumpara sau cauta produsele pe internet in virtutea comoditatii si a timpului tot mai scurt pentru a achizitiona produse sau servicii .
Concret este vorba despre PRODUCEREA  si/sau  COMERCIALIZAREA  unei game de articole prin intermediul internetului. Alcatuirea unui portofoliu de produse.
 Ar fi ideal a alcatui o diversitate de produse  cu dimensiuni cat mai mici ,care nu au un volum mare si in consecinta nu necesita un consum ridicat de materie prima,accentul principal punandu-se pe articole de marochinarie,articole promotionale si tapiterie auto.Odata identificat un anumit model se i-au in considerare ,…in prima faza,  anumite elemente ;  a. se stabileste cerinta pe piata , b. se stabileste utilitatea lui ,                       c. se stabileste nisa de piata ,                              d.se identifica materialele din care se poate produce ,e. se stabileste gama de culori ,f. cantitatea de material         g. numarul accesoriilor , h. se urmareste pretul la concurenta, i. se calculeza costurile de productie tinandu-se cont de acesti factori si se stabileste pretul final la un anumit standard de calitate. Dupa ce sa stabilit forma,tipul  si pretul aceste articole se introduc intr-un CATALOG de OFERTE,acesta cuprinde totalitatea produselor create , identificate ,concepute dupa categorii de folosinta.                                                                                                EX.1.gama tapiterii si huse auto ,  2.gama produse casnice si de larga intrebuintare ,3.gama articole promo  ,4.gama articole turist .Concomitent cu, constituirea PORTOFOLIULUI  in  a-II-a faza a derularii proiectului se concepe un SITE pentru a obtine vizibilitatea interna si  externa a activitatii si astfel se asigura si publicitatea respectiv reclama,crearea unui website presupune cateva etape ; -achizitionarea domeniu , -gazduirea pe un server ,ilustrarea siteului ,-administrarea , -creare configurator pentru modele,materiale sau culori , -tehnici SEO   Deasemenea se poate achizitiona un magazin online ,dar care ar necesita costuri de 500-1000 E/luna ,…sume nejustificabile fara un studiu de piata.  Faza a-III-a  PUBLICITATEA.  Avand produsul (catalogul de oferte) si vitrina (site-ul web)apare necesitatea promovarii,care o gandesc a se face in mai multe etape in functie de   resursele financiare care pot fi dirijate in aceasta activitate si de raspunsul pietei la oferta noastra,site-ul in sine fiind un studiu de piata. 1.publicitate site to site,cea mai iefina forma posibila ,nu necesita decat cunostinte SEO (Search Engine Optimization) din partea administratorului ,2.google adwords ,se constitue un cont pe google,se pune la dispozitie o suma de bani din care google face reclama ,prezinta costuri dar ramane la dispozitia firmei cat investeste,         3.participarea la targuri,expozitii,simpozioane ,evenimente festive,etc. 4.desfacere directa ,5.colaborare cu retele de retaileri ,care desi nu ofera preturi bune ,asigura desfacere mare si profitul poate apare din volum.             AVANTAJE  -productie numai pe baza de comenzi,sau un contract ferm , -investitie minima,pentru ca infrastructura este déjà creata, -costuri numai pe produse tinta,fluiditate, -nu necesita personal suplimentar, decat atunci cand esti acoperit contractual,  -eficientizarea folosintei materiei prime prin folosirea rebuturilor sau reziduurilor rezultate din activitatea principala. DEZAVANTAJE ;     sunt date de concurenta, -gama de produse  foarte diversificate  -invesitia masiva in publicitate ,-experienta mai indelungata